2015-02-26 06:28:09

SREDNJA ŠKOLA BOL - PRIMJER DOBRE PRAKSE
Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa te odgovara na pitanja: koliko smo dobri, kako to znamo i što možemo napraviti kako bi bili još bolji.

 

Proces samovrjednovanja Srednje škole Bol započeo je kao pilot projekt nakon provedbe prvih nacionalnih ispita 2006., a na inicijativu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO). Tada su imenovani članovi Tima za kvalitetu koji su na temelju rezultata nacionalnih ispita, a kasnije i rezultata ispita Državne mature ispunjavali samoevaluacijsko izvješće. U timu su uz nastavnike bili i učenici, roditelji te predstavnici lokalne zajednice i poslodavaca. Tri godine su nam u procesu pomagali i vanjski suradnici.

Danas smo ponosni što svojim radom doprinosimo izlasku naše škole izvan lokalnih okvira. Tako se Srednja škola Bol pojavljuje u oba priručnika za samovrjednovanje. No posebno se radujemo činjenici da je naša škola, zbog uspješne dugogodišnje suradnje s Udrugom za interkulturalno učenje „Globus“ iz Zagreba, u brošuri NCVVO-a Primjeri dobre prakse srednjih škola istaknuta kao dobar primjer.

Koordinatorica za kvalitetu,

Sani Bodlović, prof. 


Srednja škola "Bol" Bol