Datum objave: 7. ožujka 2024.
Kategorija: Novosti

MEDTALKS – Voices of Mediterranean Heritage je serija live – streaming intervjua sa
stručnjacima za mediteransku prehranu koji dolaze iz svih amblematskih zajednica
mediteranske prehrane. Tijekom interaktivnih sesija oni će razmjenjivati svoja iskustva vezana za mediteransku prehranu i mediteranski način života te će odgovarati na pitanja u stvarnom vremenu. Mediteranska prehrana prepoznata je kao zlatni standard pravilne prehrane, a otkriveni su brojni dalekosežni povoljni učinci takve prehrane na zdravlje. Ona je nutricionistički izuzetno zdrava te je značajan kulturološki element našeg podneblja, a od 2013. je UNESCO-vo nematerijalno dobro. Ova inicijativa ima za cilj promicati širenje i zaštitu te UNESCO-ve nematerijalne baštine koju Hrvatska dijeli s Ciprom, Portugalom, Španjolskom, Italijom, Grčkom i Marokom.

U utorak, 27. veljače u 18:00 održan je prvi u nizu intervjua te je odlučeno da Hrvatska prva izlaže o mediteranskoj prehrani, a profesorica Rovena Trivanović s učenicima je dobila zadatak da predstavi projekte i aktivnosti Srednje škole Bol koji promoviraju mediteransku prehranu, kulturnu baštinu otoka Brača, koji je važna amblematska zajednica – predstavnica Mediterana.
Ada Seferagić, kao koordinatorica aktivnosti za mediteransku prehranu na otoku Braču je organizirala spomenuti događaj.
Snimku intervjua možete pogledati na poveznici (20+) Facebook
Na stranici https://mediterraneandietunesco.org/ koja je rezultat zajedničkog rada i
napora mreže zemalja upisnica ovog nematerijalnog kulturnog dobra na listu UNESCO-a možete pratiti sve o dobrim praksama, aktivnostima promocije, zaštite, edukacije, recepte, događanja i vijesti iz spomenutih sedam zemalja.
Za više informacija možete posjetiti stranicu i pretplatiti se na newsletter.
Na poveznici https://mediterraneandietunesco.org/communities/croatia/croatia-
initiatives/
možete pročitati o aktivnostima projekta Divlji pijat i udruge Imena koja je
partner SŠ Bol na projektu, o projektu MEETeatING Mediterranean koju provodi Udruga Imena s Općinom Bol (SŠ Bol je partner u projektu) kao i o drugim aktivnostima na Hvaru, Braču i u Bolu vezanim za mediteransku prehranu.
Napominjem da se ovdje se ne radi samo o hrani već o obrazovanju, tradiciji, održivosti i pričama koje nas povezuju s našim korijenima. Zato budite dio ovih razgovora, učite od stručnjaka i nadahnite se da integrirate mediteransku prehranu u svoj život, povećajte globalnu svijest o mediteranskom načinu života, pokazujući njegovu važnost ne samo za ljudsko zdravlje već i za održivost okoliša i gospodarski razvoj. Doprinesite trenutnim izazovima: odgovorite na potrebe društvenog konteksta, gdje zdravlje, okoliš i održivi razvoj predstavljaju neosporne prioritete.
Intervjue možete pratiti na sljedećim poveznicama:
​Facebook: https://www.facebook.com/Centrostudiangelovassallo 
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/76624123/admin/feed/posts/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC5suA8ugp1LVCsnXTuzpLIg

Pročitajte još

Sretan i blagoslovljen Uskrs svima!!!

Prigovori na rezultate DM

Prema članku 43. Pravilnika o polaganju državne mature učenik odnosno pristupnik može podnijeti pisani prigovor na bodovanje ispita.

A. PRIGOVOR NA BODOVANJE ISPITA

Krajnji rok za ulaganje prigovora na bodovanje ispita je 11. srpnja 2025. u 12.00 sati.

Pisani prigovor na bodovanje ispita može se podnijeti u roku od 48 sati od objave rezultata ispita, a u njemu mora biti naznačeno na koji se zadatak odnosi te objašnjeno u čemu se sastoji nepravilnost.

Učenici prigovor na bodovanje ispita podnose školskom ispitnome povjerenstvu (ispitnom koordinatoru u školi).
Također, napominjemo da je prigovore za Hrvatski jezik potrebno odvojiti u slučaju da učenik ulaže prigovor na sažetak i na esej. U ovom slučaju, učenik ulaže dva prigovora, jedan na Hrvatski jezik – test i sažetak, a drugi na Hrvatski jezik – školski esej.
VAŽNO!

1. Prigovore je potrebno podnijeti putem sustava prema navednoj proceduri. Prigovori se ne dostavljaju e-poštom.
2. U prigovoru treba biti naveden broj zadatka, dobiveni bodovi te konkretan prigovor na bodovanje. U prigovoru treba jasno i argumentirano obrazložiti zbog čega se smatra da je došlo do pogreške u bodovanju.
3. Neće se razmatrati prigovori u kojima se navode privatni razlozi kao uzrok pogrešaka tijekom rješavanja ispita.
4. Neće se razmatrati prigovori u kojima je navedeno da je učenik odnosno pristupnik zaboravio ili nije stigao prepisati odgovore na zadatke višestrukoga izbora na list za odgovore.
5. Neće se razmatrati prigovori u kojima se traži ponovni pregled cijelog ispita jer učeniku „nedostaju jedan ili dva boda za prolaz“.

Skip to content