Datum objave: 4. ožujka 2025.
Kategorija: Vijesti

PRAVNI IZVORI ZA PRIPREMU NASTAVNIKA

 

  • Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23)
  • Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi( “Narodne novine”, broj 112/10 i 82/19)
  • Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (NN 24/2015)
  • Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera (NN 94/2015), s izmjenama i dopunama
  • Statut Srednje škole Bol
  • Pravilnik o normi rada nastavnika u srednjoškolskoj ustanovi (NN 94/2010)

 

PRAVNI IZVORI ZA PRIPREMU ODGAJATELJA  

  • Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23)
  • Državni pedagoški standard srednjoškolskog sustava  odgoja i obrazovanja  (NN 63/08. i 90/10.)
  • Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (Na temelju članka 65. stavka 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23)
  • Pravilnik o sadržaju i obliku svjedodžbi i drugih javnih isprava te pedagoškoj dokumentaciji i evidenciji u školskim ustanovama
    • https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_08_98_1747.html
  • Statut Srednje škole Bol
  • Kućni red Učeničkog doma Srednje škole Bol

Preporučena literatura i ostali izvori za odgojitelja:

Vukasović, Ante, Pedagogija, Zagreb, HKZ „MI“ 2001. Poglavlje: Odgoj u domovima

Hrvatić, Neven, Domska pedagogija: od teorije do odgojne prakse

Godišnji plan i program  rada Učeničkog doma Srednje škole Bol

 

 

Pročitajte još

Sretan i blagoslovljen Uskrs svima!!!

Učeničke interpretacije nagrade The Sakharov Prize

Učeničke interpretacije nagrade The Sakharov Prize

Učeničke interpretacije nagrade The Sakharov Prize koju godišnje dodjeljuje Europski parlament pojedincima koji su se istaknuli u promociji ljudskih prava i prava na slobodu govora.

Putopis s bitnim lokacijama uz koje su napisani dijelovi priče o samoj nagradi i dvoje dobitnika koje je odabrala učenica Ketrin Jerčić.
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=16iPWL4swf1k-gxVxqAshIv_n3i4ScIA&usp=sharing

World Storytelling Day

World Storytelling Day

World Storytelling Day se održava svake godine oko 20. ožujka kako bi se promovirala važnost i umijeće pričanja priča koje nas podsjećaju na našu kulturnu baštinu, prenose mudrosti i pouke prethodnih generacija i potiču nas da radimo na kvalitetnim ljudskim odnosima. Ove godine tema Storytelling Daya je Deep water.
U Srednjoj školi Bol smo odlučili iskoristiti lijepo vrijeme i blizinu plaže, pa su nastavnice Petra Kokeza i Rovena Trivanović sa učenicima 2.a i 4.a razreda prva dva sata nastave provele u prirodi.
Učenici su se izmjenjivali u pričanju priča na engleskom i hrvatskom jeziku.
Učenici 2.a razreda su prepričali Ted talk: The magical science of storytelling by David JP Phillips o povezanosti prodaje proizvoda i priče koja stoji iza tog proizvoda, priču Ribar Palunko i njegova žena na engleskom jeziku, izmislili su priču na engleskom jeziku o oblutku koji živi na plaži na kojoj smo bili to jutro, ispričali su i svoju priču koju su čuli od samoga mora. Učenici 4.a su prepričavali priče o brodolomima koji su se dogodili u Jadranskom moru, uključujući i slavni hrvatski Titanic (Szent Istvan). Na kraju nastave, učenici i nastavnice su dali svoj osvrt na samu aktivnost. Opći zaključak je da nam se svidjelo raditi u prirodi, da smo se osjećali bliži jedni drugima zahvaljujući pričama koje smo čuli i da smo osvijestili kako vještina pričanja priča utječe na sve nas. Učenici 4.b su sa nastavnikom Mladenom Matijaševićem obilježili Storytelling Day pričajući priče na temu maritime folklore.

Skip to content