Datum objave: 6. svibnja 2024.
Kategorija: Novosti

U suradnji s udrugom Ambidekster, Srednja škola Bol je tijekom drugog polugodišta provela niz edukativnih radionica u sklopu projekta "KIS – kultura izgradnje sigurnosti i nenasilja među mladima". Učenici 3.C i 4.B zajedno sa školskom pedagoginjom Jelenom Grozdanić aktivno su sudjelovali u četiri tematske radionice koje su se bavile važnim pitanjima poput seksualnog i rodno uvjetovanog nasilja u partnerskim vezama, kontrole i nasilja putem interneta te različitih oblika elektroničkog nasilja.

Kroz interaktivne i kreativne tehnike, učenici su imali priliku učiti i dijeliti vlastita iskustva na temu neprihvatljivih i nasilničkih ponašanja u partnerskim i prijateljskim odnosima. Ovim ciklusom radionica dovršen je projekt „KIS“, ali ne i suradnja s Udrugom Ambidekster. U tijeku je provedba dvogodišnjeg projekta „Najjači stav“ u koji su trenutačno uključeni 3.A i 3.B razred.

Više o projektima s Udrugom Ambidekster možete pročitati u novom broju školskog lista, a na fotografijama pogledajte kako su se proveli učenici tijekom radionica. 

                                                      Jelena Grozdanić

Pročitajte još

Sretan i blagoslovljen Uskrs svima!!!

Prigovori na rezultate DM

Prema članku 43. Pravilnika o polaganju državne mature učenik odnosno pristupnik može podnijeti pisani prigovor na bodovanje ispita.

A. PRIGOVOR NA BODOVANJE ISPITA

Krajnji rok za ulaganje prigovora na bodovanje ispita je 11. srpnja 2025. u 12.00 sati.

Pisani prigovor na bodovanje ispita može se podnijeti u roku od 48 sati od objave rezultata ispita, a u njemu mora biti naznačeno na koji se zadatak odnosi te objašnjeno u čemu se sastoji nepravilnost.

Učenici prigovor na bodovanje ispita podnose školskom ispitnome povjerenstvu (ispitnom koordinatoru u školi).
Također, napominjemo da je prigovore za Hrvatski jezik potrebno odvojiti u slučaju da učenik ulaže prigovor na sažetak i na esej. U ovom slučaju, učenik ulaže dva prigovora, jedan na Hrvatski jezik – test i sažetak, a drugi na Hrvatski jezik – školski esej.
VAŽNO!

1. Prigovore je potrebno podnijeti putem sustava prema navednoj proceduri. Prigovori se ne dostavljaju e-poštom.
2. U prigovoru treba biti naveden broj zadatka, dobiveni bodovi te konkretan prigovor na bodovanje. U prigovoru treba jasno i argumentirano obrazložiti zbog čega se smatra da je došlo do pogreške u bodovanju.
3. Neće se razmatrati prigovori u kojima se navode privatni razlozi kao uzrok pogrešaka tijekom rješavanja ispita.
4. Neće se razmatrati prigovori u kojima je navedeno da je učenik odnosno pristupnik zaboravio ili nije stigao prepisati odgovore na zadatke višestrukoga izbora na list za odgovore.
5. Neće se razmatrati prigovori u kojima se traži ponovni pregled cijelog ispita jer učeniku „nedostaju jedan ili dva boda za prolaz“.

Skip to content