Datum objave: 21. ožujka 2024.
Kategorija: Novosti

21. ožujka je i ove godine u Srednjoj školi Bol obilježen Međunarodni dan sindroma Down. Šarene čarape ili dvije različite čarape se već nekoliko godina pojavljuju kao jedan od prepoznatljivih simbola osoba s Down sindromom čime se želi ukazati na potrebu prihvaćanja različitosti među ljudima. Šarene čarape se nose jer ih osobe s Down sindromom ne mogu upariti.

Nošenjem vedro obojanih različitih čarapa ili tri čarape za tri kromosoma pokazuje se podrška borbi osoba s Down sindromom kako bi mogle ostvariti svoje potencijale –  da se integriraju u društvo, da im se osigura mjesto u vrtiću i školi, da im se omogući primjeren posao. To je i prilika da se upozori i osvijesti javnost o svim teškoćama i preprekama s kojima se još uvijek u Hrvatskoj susreću takve osobe i njihovi roditelji, a kako je to danas izgledalo u našoj školi pogledajte na priloženim fotografijama.

Pročitajte još

Sretan i blagoslovljen Uskrs svima!!!

Prigovori na rezultate DM

Prema članku 43. Pravilnika o polaganju državne mature učenik odnosno pristupnik može podnijeti pisani prigovor na bodovanje ispita.

A. PRIGOVOR NA BODOVANJE ISPITA

Krajnji rok za ulaganje prigovora na bodovanje ispita je 11. srpnja 2025. u 12.00 sati.

Pisani prigovor na bodovanje ispita može se podnijeti u roku od 48 sati od objave rezultata ispita, a u njemu mora biti naznačeno na koji se zadatak odnosi te objašnjeno u čemu se sastoji nepravilnost.

Učenici prigovor na bodovanje ispita podnose školskom ispitnome povjerenstvu (ispitnom koordinatoru u školi).
Također, napominjemo da je prigovore za Hrvatski jezik potrebno odvojiti u slučaju da učenik ulaže prigovor na sažetak i na esej. U ovom slučaju, učenik ulaže dva prigovora, jedan na Hrvatski jezik – test i sažetak, a drugi na Hrvatski jezik – školski esej.
VAŽNO!

1. Prigovore je potrebno podnijeti putem sustava prema navednoj proceduri. Prigovori se ne dostavljaju e-poštom.
2. U prigovoru treba biti naveden broj zadatka, dobiveni bodovi te konkretan prigovor na bodovanje. U prigovoru treba jasno i argumentirano obrazložiti zbog čega se smatra da je došlo do pogreške u bodovanju.
3. Neće se razmatrati prigovori u kojima se navode privatni razlozi kao uzrok pogrešaka tijekom rješavanja ispita.
4. Neće se razmatrati prigovori u kojima je navedeno da je učenik odnosno pristupnik zaboravio ili nije stigao prepisati odgovore na zadatke višestrukoga izbora na list za odgovore.
5. Neće se razmatrati prigovori u kojima se traži ponovni pregled cijelog ispita jer učeniku „nedostaju jedan ili dva boda za prolaz“.

Skip to content