preskoči na sadržaj

Srednja škola Bol, Bol

 > Novosti
Vijesti

ČITANJEM DO ZVIJEZDA

Autor: Kate Pavišić, 24. 2. 2018.

Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Međimurske županije u suradnji s Hrvatskom mrežom knjižničara je 2009. god. pokrenulo natjecanje za učenike ,,Čitanjem do zvijezda''.

Natjecanje se odvija u dvije kategorije – rješavanje online testa i izrada multimedijskog digitalnog plakata. Na prvoj, školskoj razini natjecanja kroz online test ispituje se poznavanje dvaju djela od kojih jedno pripada klasičnoj, a drugo suvremenoj književnosti. Na regionalnoj razini tim se naslovima pridružuje treće, a na državnoj razini četvrto djelo suvremene književnosti.

U prosincu 2017. godine naši učenici uspješno su riješili školsku i plasirali se na regionalnu razinu. Ponovno su se pripremali s prof. hrvatskog jezika Ljubicom uz asistenciju prof. latinskog jezika Lucije. Na regionalnoj razini kviz se sastojao od 60 pitanja vezana za djela: „Zlatarevo zlato“ Augusta Šenoe,„Judita“ Mire Gavrana, te „Kradljivica knjiga“ Marcusa Zusaka. Kviz se održao 23. veljače 2018. s početkom u 12 h, te su učenici imali 50 minuta za rješavanje kviza.

        


 

Na razini države kviz je rješavao 271 učenik, među kojima je i sedam učenika naše škole, putnici nažalost nisu mogli sudjelovati. Svih sedam učenika postiglo je uspješne rezultate, te su se plasirali na državnu razinu kviza „Čitanjem do zvijezda“. Naša škola našla se tako na zavidnom drugom mjestu rang liste.

Radujemo se svibnju i sudjelovanju na državnoj razini, te se nadamo jednako uspješnim rezultatima!




ERASMUS+

eTwinning

Projekt Divlji pijat

RCK

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Agencija za mobilnost

MZO

 

AZOO

ASOO

Centar izvrsnosti SDŽ

e-Lektire

CMS za škole logo
Srednja škola Bol, Bol / Bračka cesta 3, HR-21420 Bol / ss-bol.skole.hr / ured@ss-bol.skole.hr
preskoči na navigaciju