Riječ Ravnatelja
Naša je vizija Školu učiniti drugim roditeljskim domom, mjestom gdje svatko rado živi, uči, individualno se razvija i dobro osjeća. Želimo našim učenicima omogućiti stjecanje kompetencija kako bi mogli konkurirati na tržištu rada, te nove situacije rješavati novim metodama u duhu vremena u kojem živimo. Naša misija temelji se na razvijanju individualnih sposobnosti učenika, te nastojimo da svaki pojedinac otkrije svoju posebnost. Kod učenika nastojimo razvijati osjećaj za individualno i zajedničko uz obostrano uvažavanje i toleranciju. Također želimo otkloniti prepreke poput straha, srdžbe, agresije i tuge i na taj način učenicima pokazati novi pravac za uspjeh, zdravlje i vjeru u budućnost.
Ako možemo bolje i moramo bolje.
Ravnateljica,
Sani Bodlović, prof.
O samovrjednovanju škole
Proces samovrjednovanja Srednje škole Bol započeo je nakon provedbe prvih nacionalnih ispita 2006., a na inicijativu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO). Tada su imenovani članovi Tima za kvalitetu koji su na temelju rezultata nacionalnih ispita, a kasnije i rezultata ispita Državne mature ispunjavali samoevaluacijsko izvješće. U timu su uz nastavnike bili i učenici, roditelji te predstavnici lokalne zajednice i poslodavaca. Tri godine su nam u procesu pomagali i vanjski suradnici Mreže.
Danas škola provodi samovrjednovanje po naputku Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) koje je prilagođeno strukovnim školama. U izradi Hrvatskog okvira za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, kao član radne skupine, sudjelovala je i naša profesorica Sani Bodlović. Iako zakonska obveza obuhvaća samovrjednovanje strukovnih škola, mi smo pronašli način kako u taj proces integrirati i Opću gimnaziju kako bi vrjednovali školu kao cjelinu, a ne samo pojedine programe. U tom procesu primjenjujemo znanja stečena dugogodišnjim samovrjednovanjem i vanjskim vrjednovanjem škole uz pomoć NCVVO-a.
Ponosni smo što smo svojim radom doprinijeli izlasku naše škole izvan lokalnih okvira. Tako se Srednja škola Bol pojavljuje u oba priručnika za samovrjednovanje. No posebno se radujemo činjenici da je naša škola, zbog uspješne dugogodišnje suradnje s Udrugom za interkulturalno učenje „Globus“ iz Zagreba, u brošuri NCVVO-a Primjeri dobre prakse srednjih škola istaknuta kao takav primjer.
Nastavničko vijeće Srednje škole Bol
Proces samovrjednovanja
Sam proces samovrjednovanja odgovara na pitanja:
- koliko smo dobri,
- kako to znamo i
- što možemo napraviti kako bi bili još bolji?
Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa koje se temelji na prikupljenim dokazima, izradu izvješća o samovrjednovanju i razvojni plan (plan unaprjeđenja) te kontrolu provedbe. Izvješće o samovrjednovanju sastoji se od nekoliko dijelova.
- Opći dio
Uz opće podatke o školi navode se i specifičnosti škole te strategija.
- Osvrt na rezultate vanjskoga vrednovanja
Uspoređuju se prosječni rezultati ispita Državne mature naše škole po programima s prosječnim nacionalnim rezultatima programa. Za svaki ispit donosi se ocjena zadovoljstva rezultatima naših učenika.
- Osvrt na prioritetna područja
Na temelju prikupljenih dokaza analiziraju se sva područja kvalitete u školi, a to su školski kurikulum, poučavanje i učenje, praćenje i vrednovanje, školsko ozračje, suradnja s različitim dionicima odgojno-obrazovnoga sustava, ljudski resursi, materijalno-tehnički uvjeti, organizacija nastave i rada škole i upravljanje školom. Nakon analize donosi se ocjena zadovoljstva svakim pojedinim područjem.
- KREDA analiza i određivanje prioritetnih područja unapređenja rada škole
Prikupljeni rezultati analiza grupiraju se u šest sljedećih kategorija:
- Čime se možemo pohvaliti?
- S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo?
- Koji su naši neiskorišteni resursi?
- Što nas koči na putu prema napretku?
- Što možemo napraviti da budemo još bolji?
- Tko nam može pomoći u napretku?
Procjenjuje se koliko smo zadovoljni kvalitetom rada naše škole te se određuju prioritetna područja koja zahtijevaju poboljšanje u tekućoj školskoj godini.
- Školski razvojni plan
Za svako prioritetno područje postavljaju se ciljevi, utvrđuju se metode i aktivnosti za ostvarivanje ciljeva, nužni resursi, datumi do kojih će se ciljevi ostvariti, osobe odgovorne za provedbu aktivnosti te mjerljivi pokazatelji ostvarivanja ciljeva.
Samovrjednovanje strukovnih škola se razlikuje u svojoj proceduri, no cilj je isti – podizanje razine kvalitete obrazovanja naše škole.
Školski tim za kvalitetu Srednje škole Bol zahvaljuje se svim sudionicima ovog procesa na pomoći.
Voditeljica Školskog tima za samovrednovanje,
Ines Kraljević, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |