preskoči na sadržaj

Srednja škola Bol, Bol

UNAPRJEĐENJE KVALITETE OBRAZOVANJA

Riječ Ravnatelja

Naša je vizija Školu učiniti drugim roditeljskim domom, mjestom gdje svatko rado živi, uči, individualno se razvija i dobro osjeća. Želimo našim učenicima omogućiti stjecanje kompetencija kako bi mogli konkurirati na tržištu rada, te nove situacije rješavati novim metodama u duhu vremena u kojem živimo. Naša misija temelji se na razvijanju individualnih sposobnosti učenika, te nastojimo da svaki pojedinac otkrije svoju posebnost. Kod učenika nastojimo razvijati osjećaj za individualno i zajedničko uz obostrano uvažavanje i toleranciju. Također želimo otkloniti prepreke poput straha, srdžbe, agresije i tuge i na taj način učenicima pokazati novi pravac za uspjeh, zdravlje i vjeru u budućnost.

 

Ako možemo bolje i moramo bolje.

 

 

Ravnateljica,

Sani Bodlović, prof.

 

 

 

O samovrjednovanju škole

 

Proces samovrjednovanja Srednje škole Bol započeo je nakon provedbe prvih nacionalnih ispita 2006., a na inicijativu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO). Tada su imenovani članovi Tima za kvalitetu koji su na temelju rezultata nacionalnih ispita, a kasnije i rezultata ispita Državne mature ispunjavali samoevaluacijsko izvješće. U timu su uz nastavnike bili i učenici, roditelji te predstavnici lokalne zajednice i poslodavaca. Tri godine su nam u procesu pomagali i vanjski suradnici Mreže.

Danas škola provodi samovrjednovanje po naputku Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) koje je prilagođeno strukovnim školama. U izradi Hrvatskog okvira za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, kao član radne skupine, sudjelovala je i naša profesorica Sani Bodlović. Iako zakonska obveza obuhvaća samovrjednovanje strukovnih škola, mi smo pronašli način kako u taj proces integrirati i Opću gimnaziju kako bi vrjednovali školu kao cjelinu, a ne samo pojedine programe. U tom procesu primjenjujemo znanja stečena dugogodišnjim samovrjednovanjem i vanjskim vrjednovanjem škole uz pomoć NCVVO-a.

 

Ponosni smo što smo svojim radom doprinijeli izlasku naše škole izvan lokalnih okvira. Tako se Srednja škola Bol pojavljuje u oba priručnika za samovrjednovanje. No posebno se radujemo činjenici da je naša škola, zbog uspješne dugogodišnje suradnje s Udrugom za interkulturalno učenje „Globus“ iz Zagreba, u brošuri NCVVO-a Primjeri dobre prakse srednjih škola istaknuta kao takav primjer.  

 

 

 

Nastavničko vijeće Srednje škole Bol

 

 

Proces samovrjednovanja

 

Sam proces samovrjednovanja odgovara na pitanja:

  • koliko smo dobri,
  • kako to znamo i
  • što možemo napraviti kako bi bili još bolji?

 

Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa koje se temelji na prikupljenim dokazima, izradu izvješća o samovrjednovanju i razvojni plan (plan unaprjeđenja) te kontrolu provedbe. Izvješće o samovrjednovanju sastoji se od nekoliko dijelova.

  1. Opći dio

Uz opće podatke o školi navode se i specifičnosti škole te strategija.

 

  1. Osvrt na rezultate vanjskoga vrednovanja

Uspoređuju se prosječni rezultati ispita Državne mature naše škole po programima s prosječnim nacionalnim rezultatima programa. Za svaki ispit donosi se ocjena zadovoljstva rezultatima naših učenika.

 

  1. Osvrt na prioritetna područja

Na temelju prikupljenih dokaza analiziraju se sva područja kvalitete u školi, a to su školski kurikulum, poučavanje i učenje, praćenje i vrednovanje, školsko ozračje, suradnja s različitim dionicima odgojno-obrazovnoga sustava, ljudski resursi, materijalno-tehnički uvjeti, organizacija nastave i rada škole i upravljanje školom. Nakon analize donosi se ocjena zadovoljstva svakim pojedinim područjem.

 

  1. KREDA analiza i određivanje prioritetnih područja unapređenja rada škole

Prikupljeni rezultati analiza grupiraju se u šest sljedećih kategorija:

  • Čime se možemo pohvaliti?
  • S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo?
  • Koji su naši neiskorišteni resursi?
  • Što nas koči na putu prema napretku?
  • Što možemo napraviti da budemo još bolji?
  • Tko nam može pomoći u napretku?

Procjenjuje se koliko smo zadovoljni kvalitetom rada naše škole te se određuju prioritetna područja koja zahtijevaju poboljšanje u tekućoj školskoj godini.

 

  1. Školski razvojni plan

Za svako prioritetno područje postavljaju se ciljevi, utvrđuju se metode i aktivnosti za ostvarivanje ciljeva, nužni resursi, datumi do kojih će se ciljevi ostvariti, osobe odgovorne za provedbu aktivnosti te mjerljivi pokazatelji ostvarivanja ciljeva.

Samovrjednovanje strukovnih škola se razlikuje u svojoj proceduri, no cilj je isti – podizanje razine kvalitete obrazovanja naše škole.

Školski tim za kvalitetu Srednje škole Bol zahvaljuje se svim sudionicima ovog procesa na pomoći.

 

 

Voditeljica Školskog tima za samovrednovanje,

Ines Kraljević, prof.

          


ERASMUS+

eTwinning

Projekt Divlji pijat

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Agencija za mobilnost

MZO

 

AZOO

ASOO

Centar izvrsnosti SDŽ

e-Lektire

CMS za škole logo
Srednja škola Bol, Bol / Bračka cesta 3, HR-21420 Bol / ss-bol.skole.hr / ured@ss-bol.skole.hr
preskoči na navigaciju