Inovativne metode podučavanja u našoj školi
Autor: Petra Kokeza, Rovena Trivanović, 24. 1. 2020.
Two-voice lesson je koncept poučavanja čiji je cilj povezati činjenično znanje o određenoj temi i kreativno zapažanje skrivenog konteksta na način da nastavnik objasni određenu lekciju, a učenikov je zadatak pronaći poveznicu sa temom te lekcije, razviti ju u periodu od 10 dana ili čak dva mjeseca i zatim rad prezentirati nastavniku i kolegama u novom kontekstu.
Satovi engleskog jezika i geografije u gimnaziji i školi smjera Hotelsko-turistički komercijalist su dobili novu dimenziju zahvaljujući nastavnicama Roveni Trivanović i Petri Kokezi i kreativnim učenicima. Bazirajući se na lekcije o Marcu Polu i Putu svile, Vincent van Goghu, Hannibalu, Auschwitzu, putovanju, oglašavanju…naši su učenici osmislili lekcije o gradnji emocionalnih zidova, zagađenju, karnevalu, trgovini ljudima, hodočašću, otkrićima i njihovim posljedicama, ropstvu, mržnji, konzumerizmu, depresiji, moreplovstvu, obrazovnim trendovima, prehrani,eksploataciji životinja, diskriminaciji, Vikinzima…
Svi sudionici su puno naučili i nastavit će s ovom praksom.
CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Učenici naše gimnazije su počeli kreirati svoje CLIL lekcije. CLIL je metoda poučavanja i učenja koja učenicima omogućava učenje različitih predmeta kroz medij stranog jezika, npr.engleskog jezika. Na primjer, učenik ili nastavnik poučavaju lekciju iz filozofije o estetici na engleskom jeziku s ciljem da učenike pouče ključnim izrazima na engleskom jeziku i ostvare komunikaciju na istom. Četiri stupa CLIL-a su : komunikacija, spoznaja, kultura i sadržaj.
Lekcije iz geografije koje su učenici izradili pomoću CLIL metode birali su sami, prema svojim interesima, imali smo izlaganja o Australiji, Kanadi, Egiptu, Sredozemnom moru, SAD-u, itd.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |